Kavrovec ru: Kavrovec — купить в Екатеринбурге

мототехника, товары для рыбалки и туризма








Навесное оборудование
Любая навеска для мотоблока.



Детские игрушки
Детские радиоуправляемые игрушки.



Двигатели к мототехнике
Двигатели к любой сельхозтехнике.

  • Хит
  • Советуем
  • Новинка
  • Акция
  • Хит

    Новинка

    Быстрый просмотр

    Хит

    Акция

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Акция

    Быстрый просмотр

    Хит

    Новинка

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Акция

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Новинка

    Быстрый просмотр

    Хит

    Новинка

    Быстрый просмотр

    Хит

    Новинка

    Быстрый просмотр

    Хит

    Новинка

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Акция

    Быстрый просмотр

    Хит

    Акция

    Быстрый просмотр

    Хит

    Новинка

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Советуем

    Быстрый просмотр

    Хит

    Новинка

    Быстрый просмотр

    Хит

    Новинка

    Быстрый просмотр





Подарочные сертификаты


Весь товар сертифицирован


14 дней на обмен и возврат


Удобная и быстрая доставка

Акции

Все акции

Новости магазина

Новости

Все новости

Статьи

Все статьи

Высота • Отличия биви от внутренней палатки? • Легкоход

Легкая снаряга: палатки, рюкзаки, спальники и коврики разных производителей. А также одежда, обувь и другое туристическое снаряжение. Где купить легкоходное туристическое снаряжение. Самодельное легкое снаряжение, как сделать снарягу самому.

Высота

chu » 02 июн 2015, 17:15

Насколько я знаю, бивачные мешки появились как способ экстремальной ночевки, когда палатку ставить или невозможно, или невыгодно. Такие биви — целиком непромокаемые, тент над ними — ни к чему. Они бывают с москитными сетками и с короткими стойками, чтобы держать объем внутреннего пространства над головой. По сути, такой биви ничем не отличается от однослойной каркасной или бескаркасной палатки, кроме габаритов. А особенно, высоты.

Затем появились бивачные мешки, которые надо было уже ставить или вешать под тент, возникла путаница в терминах. Такой биви отличается от внутренней палатки только габаритами. Высотой особенно.

Вообще, мне нравится идея иметь один тент и несколько разных биви для него. Для жары — биви из сетки, для более прохладной погоды — биви из ткани поплотнее. Для снегов — биви с начесом или из меха 😉


chu
 
Имя: Дмитрий
Сообщения: 1550

Рекламный робот
(для отключения показа рекламы зарегистрируйтесь на форуме)

Отличия биви от внутренней палатки?

grek » 03 июн 2015, 15:03

«Вообще, мне нравится идея иметь один тент и несколько разных биви для него. Для жары — биви из сетки, для более прохладной погоды — биви из ткани поплотнее.»
Я так и хочу. Универсальный комплект получится.

grek
 

Отличия биви от внутренней палатки?

chu » 03 июн 2015, 16:39

Для меня в таком комплекте плохо только одно: я почти не путешествую соло. Поэтому мне выгоднее (по весу) использовать не биви, а палатки: двушки или трешки.

Тент таких размеров купить несложно. А вот внутренние палатки отдельно почти не продаются.


chu
 
Имя: Дмитрий
Сообщения: 1550

Отличия биви от внутренней палатки?

kAvrovec » 03 июн 2015, 20:16

Почему не продаются? Я делаю внутрянку из москитки. Сейчас сетку привез, недорогую. Палатка тоже выйдет недорогая, от 1000 до 1500р.


kAvrovec
 
Имя: Михаил
Сообщения: 465
  • Сайт

Отличия биви от внутренней палатки?

chu » 03 июн 2015, 21:00

Ну, может, я чего-то не знаю. А какие производители делают и продают внутренние палатки? Мне на ум только Легковес проходит, и все.

Самому можно сшить, понятное дело. Но у меня пока нет желания шить палатку.


chu
 
Имя: Дмитрий
Сообщения: 1550

Отличия биви от внутренней палатки?

Wolf » 03 июн 2015, 22:03

kAvrovec писал(а):Почему не продаются? Я делаю внутрянку из москитки. Сейчас сетку привез, недорогую. Палатка тоже выйдет недорогая, от 1000 до 1500р.

Михаил, если Вас не затруднит, скиньте пожалуйста ссылку на страницу с сеткой.

Солнце За Нас!

Wolf
 
Имя: Александр
Сообщения: 272

Отличия биви от внутренней палатки?

kAvrovec » 03 июн 2015, 22:24

Мой сайт здесь — kavrovec.ru Только начал его наполнять, еще не все фото выложил.
Вот здесь выкладывал фотки. Правда это еще из Оксфорда, на рыбалку беру, когда на машине еду.
Сейчас из силиконки делаю.


kAvrovec
 
Имя: Михаил
Сообщения: 465
  • Сайт

Отличия биви от внутренней палатки?

Wolf » 03 июн 2015, 22:35

Михаил, благодарю Вас. Сетку где брали или её название?

Солнце За Нас!

Wolf
 
Имя: Александр
Сообщения: 272

Отличия биви от внутренней палатки?

kAvrovec » 03 июн 2015, 22:41

Сетку брал в Иваново. Москитная сетка , так и называется, полиэстер. Там оптовая фирма, брал сразу рулон, больше 100 метров. Меньше не продают.


kAvrovec
 
Имя: Михаил
Сообщения: 465
  • Сайт

Рекламный робот
(для отключения показа рекламы зарегистрируйтесь на форуме)

Отличия биви от внутренней палатки?

Wolf » 03 июн 2015, 22:52

kAvrovec писал(а):Сетку брал в Иваново. Москитная сетка , так и называется, полиэстер. Там оптовая фирма, брал сразу рулон, больше 100 метров. Меньше не продают.

Благодарю!

Солнце За Нас!

Wolf
 
Имя: Александр
Сообщения: 272

Пред.След.
Показать сообщения за: Все сообщения1 день7 дней2 недели1 месяц3 месяца6 месяцев1 год
Поле сортировки АвторВремя размещенияЗаголовок по возрастаниюпо убыванию


Ответить

Vērts noskatīties — мотоколлекция Янис Заланс (+ ВИДЕО)

  • Зинас

    • Латвия
    • Пасауле
    • Изклайде
    • мото
    • Вело
    • Уз Уденс
    • Смага Техника
    • Тести
    • Реклама
    • Редактор Извеле
    • Топы
  • Спортивный

    • Раллийс
    • Кросс
    • Шосея
    • 4х4
    • мото
    • Вело
    • Уз Уденс
    • Трасы
    • Календари
  • пироги

    • Дрошиба
    • Аварии
    • Полиция
    • Академия
    • Сатиксме
    • Энергия
    • Гаража
    • Целоюми
    • Автоклубы
    • Карта
    • Реакционные тесты
  • Технологии

    • Талруни
    • Датори&Портативные
    • Тести
    • Интернет и приложение
    • Спелес
    • Фото&Видео
    • ТВ&Сита Техника
    • Гаджети
    • Дажади
  • Видео и ТВ
  • Форумы

    • Lietotāju Galerijas
  • Ласитаю Пьердзе

    • Ацауксмес пар авто
    • Atsauksmes par uzņēmumiem
    • Ласитаю раксти
  • Слудинаюми

    • Лиетоти Авто
    • Яуни Авто
    • Автонома
  • Акция
  • Яута эксперт

    • Калькуляторы OCTA

 

 

iAuto | 22. marts 2020 12:12

Коллекция мотоциклов Jānis Zalāns no Atašienes pagasta uzskata, ka katrai lietai ir sava vērtība un sava vēsture.

«Vai jūs nebaidāties no 21.gadsimta atgriezties pagājušajā — 20.gadsimtā? Nebaidāties? Nu tad ludzu — pāris soļu, un jūs tur nokļūsiet», slēdzot vaļā durvis, aicina kolekcionars. «Manā muzejā kā kareivji rindā ir nostādīti pagājušā — 20.gadsimta motocikli. Tie kādreiz bija mūsu draugi uz diviem, trim riteņiem. Vecākais man ir 1936.gada, jaunākais ir tikai 1991.gada, kā saka,» gadu gaitā iegūto izrāda sirmais kungs.

Janis uzsver, ka katra lieta — tā ir liela vērtkolība, ka tāciion tie r tikam ive vēstures liecība, kas nes līdzi savu likteni. Jānim par katru viņa muzejā esošo motociklu ir savs stāsts. Апакша — «Кавровец». Tā viņu arī sauca — «Кавровец», bet tautas valodā viņu iesāka dēvēt par zaķīti. Paši pirmie, 60.gadu, bija labi motocikli. Rūpniecība sāka attīstīties, viņu sāka modernizēt. Zaķīši tika izšķirti un uz bākas paradījās viens zaķis un viņu sāka saukt par «Восход». Kāpēc viņš bija populārs? Ne tā kā smagos močus — pieci, trīs gadi rindā, jebkurā ciema veikalā kaste vinņš bija iepakots. 430 —450 руб. макс. Джебкурш Сколниккс, Векако -Клашу — Pēc astotās klases — divus mēneushus ar kaplīti bieoshu laukā, protams, taisīja alu, taisīja talku, lai palīdzētu vosāā radema radī radī novma radī novma radī nembri -unbusia remalea remale- radema remale- rade- novma remal «Восходу». Štrunts, ka tev bija vai nebija tiesibu, tas nebija galvenais. Galvenais bija mocis», стаста Я. Заланс.

Jānis motociklus kolekcionēt sācis pirms 25 gadiem, kad daudzi no padomju laiku braucamajiem sāka atbrīvoties. «Tā kā atguvām neatkarību, parādījās automašīnas. Bija man meža gabals. Atbrauca pārpircējs, saka — šo gabaliņu mēs tev izzāģēsim un otrā dienā tev pagalmā Volkswagen būs. Kāds viņš bija nodzīts, kāds viņš bija slīkonis, bet, galvenais, viņš bija ar Dokumentiem un Likumīgi Tavā pagalmā Iedzina. Visi Draugi — Moči Mums kļuva nevajadzīgi, Lieki. Ko darīs? Liepājā metalurgs bija, braukāja uzpircēji.0003

Un tad es sāku krat. Ja kurš metāllūžņu uzpircējam pārdeva par 15, es viņam devu 20 par visu,» atceras motociklu un seno lietu kolekcionārs. Sākumā tie bija tikai motocikli, kurus viņš pirka vai saņēma dāvanā. Bet, ierodoties pie motociklu īpašniekiem, lai apskatītu un iegādātos braucamo, nereti viņa vērīgā acs pamanīja vēl citus ievērības cienīgus priekšmetus, tādēļ tagad Jāņa muzejā var apskatīt petrolejas lampas, padomju un vēl senāku laiku darba rīkus un daudz ko citu. Karaspēka formas tērpi, šaujamieroči, munīcija — tā ir tikai neliela daļa no visām kolekcionāra bagātībām. Tomēr bez kara ierociem un motocikliem Jāņa muzejā var atrast arī kaut ko romantiskāku. Jānis uzgriež gramofonu un sak skanēt mūzika. Lai jauno pāri pavizinātu, es uztaisīju šo tricekli. Браукшана ир, када ир, бет ка тикай уз приекшу вар тикт.

Ну, лаби ютаты? Джа. Ка ромас павестс, ка ромас павестс, ка сака. Nu mūsu ceļojums ir galā,» vīrs apstājas un noslāpē braucamrīku. Pat pēc vairāku stundu garas viesošanās Jāņa Zalāna muzejā šķiet, ka apskatīta ir tikai neliela daļa viņa bagātību, bet dzirdēts — vien nieks no visiem kolekcionāra aizraujošajiem stāstījumiem. Krustpils novada Atašienes pagasta » Skujiņās» der paviesoties ikvienam — gan tiem, kuri padomju laikus paši piedzīvojuši, gan tiem, kuri par pagājušo gadsimtu lasījuši vien vēstures gramatas

 

Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Яунский форум

  • Авто иесауки (23)

  • Rokas bremze ziemā (18)

  • Kas ir koronavīruss Covid-19? Кадас пацимес? Ка изсаргатис? Тагад ари Латвия (17087)

  • Transports un īsta ekoloģija. (5581)

  • Krievijas iebrukums Украина! (4324)

  • Проблемы с мануалами карбаса (6)

  • iAuto чаты — актуальная дискуссия (4622)

  • мш ун вина шроти + салиекис (943)

  • Visādas sarunas par pasaules politiku. (1836)

  • Зиемас Риепас (338)

  • Кредиты — Mēs piedāvājam MINIMALOS procentus (8)

  • Гольф 4 1.4 проблемы с бензином (12)

  • Kuras spēles Tu spēlē telefonā, ieteikumi un atsauksmes par spēlēm (22)

  • 1.8 2007.г Зафира Шуймашина (13)

  • Vai var iziet CSDD technisko apskati? (19)

  • Šofera dienasgramata. (3416)

  • ASV autoblogeris par elektroauto aizdegšanos pēc plūdiem (0)

  • Mirgo vadītāja durvju logu pacēlāju un spoguļu slēdži (5)

  • Lūdzu izvērtēt un dzēst šo komentāru (667)

  • Автомобиль BMW 530d Gran Turismo (502)

Lasītākie raksti

  • Nedēļas
  • Диенас

Женя раксти

 

 

Pabaltijo retro motocroso championato I etapas — „Ledynmetis „Motul» taurė»

Prabėgusį šeštadienį (2012-02-11) Pėdžių k., Kėdainių raj. įvyko Pabaltijo retro motocroso championato I etapas — „Ledynmetis „Motul» taure. “ Galima pasidžiaugti, kad pirmosios šių metų varžybos kaip ir priklauso vyko ant ledo, tad sportininkai galėjo parodyti gebėjimus, o žiūrovai — stebėti nekasdienišką reginį.

Pirmosios šių metų varžybos vyko pagal naujas taisykles. Buvo sudarytos tokios retro klasės:

Mopedai (dygliai iki 10 мм) — iki 50 см 3 oru aušinamas variklis. Gaila, bet šioje klasėje vėl startavo tik Latvijos atstovai — Olegas ir Tomas Kašečkinai, kurie ir pasidalino prizines vietas.

Tautos (dygliai iki 10 mm) — standartiniai IŽ, JAWA, „Voshod», „Kavrovec», CZ, „Panonia» motociklai iki 350 cm 3 oru aušinamu dvitakčiu varikliu. Būgniniai stabdžiai. Užpakalinė pakaba su dviem amortizatoriais Šioje klasėje pirmame etape startavo 4 dalyviai Pirmą vietą užėmė Vytautas Degutis, antras liko Mantas Degutis, trečias — Martinas Mykaločius

Solo (dygliai iki 10 мм) — CZ мотоциклетные ики 500 см 3 oru aušinamu dvitakčiu varikliu. Ремас — лайсвас. Užpakalinė pakaba su dviem arba vienu amortizatoriumi. Būgniniai arba diskiniai stabdžiai. Startavo пробует dalyviai. Пирмас финишаво Римвидас Шульнюс, антрас буво Юозас Буткус, тречиас — Роналдас Шульнюс.

350 SP (dygliai iki 10 mm, priekinio rato apsauga privaloma) — IŽ, JAWA, „Panonia», CZ motociklai oru aušinamu dvitakčiu varikliu iki 350 см 3 . Užpakalinė pakaba su dviem arba vienu amortizatoriumi. Būgniniai arba diskiniai stabdžiai. Motociklo ir priekabos rėmai laisvi. Первый этап начинается с 4-х экипажей. Pirmąja vieta džiaugėsi Vytautas ir Tadas Vanžodai. Антри любит Томаса Дегутиса и Юозаса Буткуса. Трети — Саулюс и Паулюс Милишкевичи.

750 SP Standart (dygliai iki 10 mm, priekinio rato apsauga privaloma) — motociklai „Dnepr», URAL, K750 iki 750 cm 3 oru keturtakčiu aušinamu varikliu, standartiniu rėmu. Būgniniai stabdžiai. Užpakalinė pakaba su dviem amortizatoriais.